طی سال های اخیر موضوع ایجاد سامانه های متمرکز و مدرن پاسخگویی به یکی از برنامه های کلیدی نهادهای مختلف عمومی در کشور تبدیل شده است. تلاش در جهت همگامی با سیاست های دولت در حوزه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع ، بالا رفتن سطح کیفیت پشتیبانی خدمات ، یکپارچه سازی سیستم پاسخگویی به مردم و رسانه ها ، افزایش میزان رضایت مشتریان و بهره گیری از انتقادها و پیشنهادهای مشتریان به عنوان یک فرصت کلیدی جهت رفع نقاط ضعف احتمالی از جمله مهمترین اهدافی است که ایجاد مراکز پاسخگویی در سازمان ها دنبال می کند.
معرفی سامانه متمرکز 194 امداد گاز:
سامانه متمرکز 194 امداد گاز ، جهت پاسخگویی و ارجاع تماس به واحدهای امدادی طراحی شده است .
از جمله هدفهاي راه اندازي اين سامانه است، پيش بيني و فراهم کردن تجهيزات لازم براي مديريت و راهبرد عمليات امدادرساني بخصوص در حوادث بحران.
از مرحله دريافت پيام حادثه تا اتمام کار امدادرساني از مزاياي مهم اين سامانه متمرکز به شمار مي رود.
يکي از مهمترين ويژگيهاي ديگر اين سامانه، امکان برقراري ارتباط دو طرفه بين مرکز و خودرو امداد رسان است که به کمک آن مي توان براي کليه خودروهاي زيرپوشش پيام متني ارسال کرد و يا هر يک از خودروها مي توانند پيام هاي از پيش تعيين شده را براي مرکز ارسال کنند.
اين سامانه بدليل استفاده وسيع از بسترهاي نرم افزاري با بهينه شدن راهبرد عمليات امدادرساني بتدريج آن را به وضعيت آرماني نزديك مينمايد
مزیت های سیستم:
شرکت الکا پرداز تبریز با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و بستر مخابراتی در سطح کشور اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه متمرکز 194 امداد گاز در دو قالب کم ظرفیت و پر ظرفیت نموده است .
اهداف پروژه: