اعلام گزارش خرابی و تصادفات ناشی از شبکه آب و فاضلاب سراسری بصورت تماس با سیستم (122) توسط مشترکین آب و فاضلاب به شبکه دیسپاچینگ شبکه آب و فاضلاب منطقه انجام می شود.
نحوه عملکرد:
شماره گیری 122 توسط مشترکین شبکه آب و فاضلاب سراسری و شنیدن پیامهای ضروری مرکز اتفاقات شبکه توزیع آب و فاضلاب مبنی بر قطع شدن آب و یا انسداد مسیر های فاضلابی مربوطه و اعلام گزارش خرابی در منطقه مزبور
امکانات:
پاسخ دهی جامع به خرابی های منطقه ای
دسترسی سریع مشترکین به سیستم بدون اشغالی در ترافیک های بالا
اعلام گزارش در تمامی ساعات و موارد اعلام شده توسط مشترکین
اعلام کارکرد کنتور به واحدآابونمان
ارتباط تلفنی مشترکین با واحد های اداره آب و فاضلاب
ذخیره مکالمه انجام شده بین اپراتور و مشترک
شنود مکالمه ضبط شده بین اپراتور و مشترک توسط مدیر مربوطه
قرار دادن پیام اطلاعیه عمومی هم بصورت راه دور(تلفنی) وهم مستقیم(داخل برنامه) توسط مرکز اتفاقات آب و فاضلاب