شرکت الکاپرداز با تکیه بر دانش و تجربه طولانی در زمینه مخابرات در طراحی این سیستم شرایط فنی و کاربردی مراکز مخابراتی را مد نظر قرار داده است. در نسخه قبلی سیستم مکانیزاسیون 118 شرکت الکاپرداز ،ارتباطات صوتی اپراتورها با مشترکین از طریق گوشی سری و یا از طریق گوشی تلفن صورت می گرفت . در این سیستم سعی بر آن شد تا با استفاده از آخرین تکنولوژی های انتقال صوت بر روی شبکه های VOIP ) LAN ) نرم افزار جدیدی ارائه گردد که حاصل آن سیستم موجود می باشد.
مشخصات سیستم :
خلاصه برجستگیهای ویژه سیستم:
استفاده از شبكه LAN به منظور :
مدت حضور (ساعت و تاريخ ورود و خروج)
دفعات خارج از سرويس شدن
تعداد پاسخگويي
تعداد ارجاع به تلفظ اتوماتيك
مدت زمان متوسط هر پاسخگويي
مدت كل استراحت
متوسط استراحت بين دو پاسخگويي