سامانه یکپارچه پیام گیر و صندوق صوتی

سامانه صندوق صوتی بعنوان یکی از ابزارهای مبتنی بر IT که امکان پاسخگویی شبانه روزی به ارباب رجوع را فراهم می کند بسیار مورد توجه مدیران در سیستمهای اداری قرار می گیرد، با استفاده از این سیستم هیچ تماسی بدون پاسخ نمی ماند و در ساعاتی که پاسخگویی به تماس ارباب رجوع به هر علتی مقدور نباشد ، با هدایت تماس به سمت سیستم پیامگیر ، پیام ارباب رجوع در صورت تمایل در سیستم ضبط و در اولین فرصت برای صاحب صندوق پخش خواهد شد

امکانات و وپژگی های اختصاصی سامانه یکپارچه پیامگیر صوتی

  • کدینگ و حفظ امنیت پیامهای صوتی
  • امکان آرشیو کردن پیامها
  • کنترل پنل صوتی و وبی برای شنیدن پیامها و تنظیمات صندوق(کلمه عبور و …)
  • اعلام صوتی زمان دریافت پیام فرستنده
  • پیامهای خوش آمد گویی اختصاصی برای هر صندوق
  • امکان ارسال ایمیل وSMSجهت اعلام دریافت پیام صوتی جدید
  • تماس از سوی سیستم با صاحب صندوق و پخش پیامها با قابلیت زمانبندی
  • تنظیم زمان فعال سازی یا انقضا صندوق
  • ساخت دسته ای صندوق
  • اعمال محدودیت هایی از قبیل:
    • تعداد پیامهای دریافتی
    • تعداد پیامهای بایگانی
    • زمان مجاز نگهداری پیامهای جدید
    • زمان مجاز نگهداری پیامهای آرشیو
    • حداکثر زمان مجاز پیامها
  • نگهداری مشخصات فردی صاحب صندوق و کنترل پنل و وبی ویژه برای صاحب صندوق
  • امکان گزارش گیری متنوع از صندوقها و پیامهای صوتی هر صندوق
  • صندوقهای صوتی عمومی(قابل استفاده در درختواره های تکریم و استفاده بیش از یک مشترک)
  • صندوق صوتی مشترکین طوری تعریف شده است که صاحب صندوق بتواند با استفاده از رمز عبور خود به پیامهای شخصی اش دسترسی پیدا کند و از امکاناتی چون شنیدن پیامهای جدید ،شنیدن تاریخ پیام و حذف پیام ،بایگانی پیام،انتقال پیام به کاربران دیگر،تغییر رمز عبور،گذاشتن پیام خوش آمد گویی شخصی،شنیدن پیامهای قبلی،بعدی،شنیدن پشت سر هم پیامها،تبدیل پیام به پیام بایگانی،انتقال پیام بایگانی،شنیدن تاریخ،ساعت پیام و … بهره گیرند.
  • مشترک میتواند با تلفن از راه دور رمز عبور یا پیام خوش آمدگویی خود را تغییر دهد.
  • سیستم پست صوتی وپیام گیر صوتی سرویسهای خود را همزمان برای کاربران از طریق شبکه مخابراتی، کامپیوتری و وب ارائه کرده و امکان مبادله پیامهای صوتی میان کاربران این شبکه را فراهم سازد.
  • سیستم در حالت پیام گیر می تواند پیام کاربران در صندوقهای صوتی آنان ذخیره کرده و صاحب صندوق می تواند با استفاده از رمز عبور خود به پیام های شخصی اش دسترسی پیدا کند.
  • امکان اطلاع و پخش اتوماتیک پیامهای ضروری جدید از طریق شبکه تلفنی را دارا باشد.
  • از صندوقهای صوتی می توان به عنوان صندوق پیشنهادات و انتقادات و …. سازمانهای مختلف استفاده نمود.بدیهی است تماس گیرنده برای رسیدن به صندوق مذکور هیچ کلیدی را نمی زند و مستقیما به صندوق مورد نظر وصل گردد.
  • سرویس صندوق صوتی عمومی

    شماتیک سیستم :

  • امکان ایجاد پیام عمومی توسط مدیر سیستم و یا گذاشتن پیام توسط مشترکین
  • امکان پخش پیام بصورت عمومی قابل استفاده برای مواردی از قبیل:
    • پخش پیام شنیدنیها،در این قسمت مردم پیامهای خود را گذاشته و در صورت تایید ناظر سیستم مشترکین با ارتباط با سیستم می توانند پیامهای مردم را به صورتrandom و یا هر حالتی که ناظر تعریف کند گوش کنند.
    • پیامهای تبلیغاتی در انتخابات و …
  • صندوق عمومی اعلام و شنیدن نظرات شهروندان پیرامون موضوعی خاص
  • پخش آهنگهای مذهبی،نوحه،سرود و …
  • مانیتورینگ آنلاین خطوط با امکان
  • وضعیت و سلامت کانالهای ارتباطی
  • نمایش ویژوال وضعیت و مسیر خط
  • نمایشCaller ID شماره گیرنده
  • نمایش سرویس و گره انتخاب شده توسط کاربر
  • قابلیت تغییر پیام های خوش آمد گویی
  • قابلیت تغییر صداها توسط خود مشتری و استفاده از صداهای شخصی
  • مدیریت کاربران برنامه و سطوح دسترسی آنها
  • گزارشات تفصیلی وآماری متنوع با امکان چاپ و استخراج به برنامه های Excel و …
  • امکانات پشتیبان گیری از اطلاعات و پیامهای مشترکین
  • ثبت اتفاقات سیستمی،خطاهای پیش آمده،عملیات کاربران و…
  • راهنمای درون برنامه،مرجعی و خودآموز
  • سهولت استفاده برای کاربران
  • کنترل عملیات کاربران و جلوگیری از خطاهای سهودی و عمدی
  • امکان نصب و بروز رسانی آنلاین نرم افزاری و دیتابیس
  • گارانتی سخت افزاری و نرم افزاری دو ساله
  • پشتیبانی و خدمات بعد از فروش پانزده ساله
  • استفاده از کانالهای ارتباطی آنالوگ و یا لینک های E1 یا هر دو با هم
  • افزایش یا کاهش تعداد صندوق صوتی در نر م افزار توسط مدیر سیستم انجام گیرد و محدود به تعداد کانالهای ارتباطی نمی باشد.