سامانه گویای اعلام پیام خدمات مشترکین

سیستم اعلام پیام
(زیر سیستم از سیستم جامع خدمات مشترکین)

پس از راه اندازی پس از اجرای سیستم جامع و عملیاتی کردن آن ، راه اندازی سیستم اعلام پیام نیز در جهت تحقق بخشیدن هر چه بهتر و خدمات دهی کاملتر به مشترکین ؛ مطرح گردید.این سیستم به منظور آگاهی مشترکین از وضعیت بدهی ، کابل برگردان ، تعویض پیش شماره ، ارسال پیامهای خاص و …. طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معرفی سیستم اعلام پیام (سیستم جامع) :

در سیستمهای اعلام پیام قبلی شرکت با توجه به اینکه ، سیستم از بابت اطلاعات ورودی به صورت مستقل عمل می نمود ؛ بنابراین سیستم حالتی ایستا (Passive) داشت . سیستم اعلام پیام جدید در کنار سیستم جامع خدمات مشترکین، این شرکت به سیستمی پویا تبدیل میگردد که با تکیه بر اطلاعات بروز و متمرکز سیستم جامع و همچنین امکان ارتباط دو سویه با آن ، به آن قدرتی فراتر از یک سیستم اطلاع رسانی می بخشد.

سرویس های قابل ارائه:

سرویس های قابل ارائه در این زیر سیستم عبارتند از :

  • اعلام بدهی
  • اعلام پیام ؛ پیامهای عمومی از قبیل تبریک ، تسلیت و یا مناسبتهای دیگر
  • اعلام کابل برگردان ، تعویض پیش شماره مرکز و یا بازسازی شبکه
  • اعلام تغییر شماره
  • امکان تجمیع با سایر سیستمهای IVR شرکت (سیستم های اطلاع رسانی ، نظر سنجی ، ندای قرآن ، ساعت گویا )

امکانات سیستم :

  • از قابلیت های مهم این سیستم ، امکان بهره برداری در کنار سیستم جامع خدمات مشترکین این شرکت میباشد که میتوان از طریق سیستم جامع ، اطلاعات مورد نیاز برای سیستم اعلام پیام را تامین نمود.
  • امکان ارائه آمار کامل از وضعیت ارسال پیامها و در خواستهای مشتری ، جهت کنترل ترافیک کاری سیستم
  • تنظیم تعداد تکرار دفعات تکرار پیام در صورت تماس موفق
  • نظیم تعداد تکرار دفعات تکرار تماس با مشترک در صورت عدم موفقیت در تماس
  • تنظیم شیفت کاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر جهت تماس با مشترک
  • عدم نیاز به فایل های جانبی جهت تزریق اطلاعات مشترک و بدهی و…
  • بروز رسانی online لیست تماس ها به طرف مشترک ،به هنگام تسویه حساب بدهی از طرف مشترک
  • بروز رسانی آنلاین لیست تماس ها به طرف مشترک ، به هنگام تسویه حساب بدهی از طرف مشترک
  • کنترل پنل صوتی و مبتنی بر وب جهت شنیدن پیامها و تنظیمات مدیریتی سیستم
  • مانیتورینگ آنلاین خطوط
  • وضعیت و سلامت کانالهای ارتباطی
  • نمایش ویژوال وضعیت و مسیر خط
  • قابلیت تغییر صداها توسط خود کارفرما و استفاده از صداهای ضبط شده توسط کارفرما
  • مدیریت کاربران برنامه و سطوح دسترسی آنها
  • گزارشات تفصیلی وآماری متنوع با امکان چاپ و استخراج به برنامه های Excel و …
  • امکان پشتیبان گیری از اطلاعات ، پیامهای و روند اعلام پیام
  • ثبت وقایع سیستمی ، خطاهای پیش آمده ، عملیات کاربران و…
  • کنترل عملیات کاربران و جلوگیری از خطاهای سهوی و عمدی
  • امکان نصب و بروز رسانی آنلاین نرم افزاری و دیتابیس
  • استفاده از کانالهای ارتباطی آنالوگ و یا لینک های E1 یا هر دو با هم