سامانه ندای مشاور دادگستری

کاربرد سيستم:

این سیستم در راستای ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی طراحی شده که با استفاده از خطوط E1 امکان سرویس دهی همزمان به 60 مشترک را دارد. بدین صورت که مشترک می تواند با سیستم تماس گرفته و مورد سوال خود را مطرح نماید و تقاضای مشاوره نماید سپس سوال ضبط شده به یکی از مشاوران سامانه ارجاع شده و پاسخ مشاوه بصورت یک فایل صوتی به دنباله آن افزوده می گردد.

از امکانات و قابلیت های سیستم مذکور می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • امکان طرح سوال از طرف مشترک و ارائه کد پیگیری از طرف سیستم برای مراجعه های بعدی و دریافت جواب سوال یا مشاوره
  • امکان طرح سوال از طرف مشترک و ارائه کد پیگیری از طرف سیستم برای مراجعه های بعدی و دریافت جواب سوال یا مشاوره امکان ذخیره سوالات حداکثر تا 30 روز به صورت پیشفرض با امکان تغییر توسط کاربر ارشد سیستم
  • امکان ذخیره سوالات حداکثر تا 30 روز به صورت پیشفرض با امکان تغییر توسط کاربر ارشد سیستم امکان تغییر در منوهای صوتی و ویرایش آن توسط کاربر ارشد سیستم
  • ارائه آمارهای متنوع از تعداد پیامها و ترافیک سیستم بر اساس مشاوران سیستم
  • قابلیت راه اندازی روی 1تا4 لینک E1 با سیگنالینک (PRI) بدون نیاز به تغییر نرم افزار و یا تغییر در عملکرد سیستم
  • کنترل پنل مدیریت سامانه تحت وب
  • امکان تغییر طول پیامهای ذخیره شده از طریق نرم افزار
  • کدینگ و حفظ امنیت پیامهای صوتی
  • اعلام صوتی زمان دریافت پیام فرستنده
  • مانیتورینگ آنلاین خطوط با امکان وضعیت و سلامت کانالهای ارتباطی
  • نمایش ویژوال وضعیت و مسیر خط
  • نمایش Caller ID شماره گیرنده
  • گزارشات تفصیلی و آماری متنوع با امکان چاپ و استخراج به برنامه های Excel و …
  • امکانات پشتیبان گیری از اطلاعات و پیامهای مشترکین
  • ثبت اتفاقات سیستمی،خطاهای پیش آمده،عملیات کاربران و…

قابل ذکر است که این سیستم هم اکنون در دادگستری شهرهای تبریز و … نصب و راه اندازی شده است .