ELKA IP Based Call Center
سیستم Call Center یا مرکز تماس مشترکین جهت دسترسی آسان مشتریان به خدمات سازمان های مختلف بکار گرفته می شود. ارتباطات ورودی Call Center از طریق یک درگاه ورودی بین اپراتورهای مختلف توزیع می شود. دراین سیستم ارتباط مشترکین با اپراتورها از طریق خطوط E1 با پروتکل های (PRI , CCS7) می باشد و دارای یک نرم افزار هوشمند CallCenter می باشد که وظیفه مدیریت تماس های ورودی را دارد و توسط CallManager این تماس با احتساب اولویت نسبت به سایر پارامترها به اپراتور مورد نظر انتقال داده میشود. شركت الكاپرداز بر اساس تجارب گذشته و دانش فنی روز اقدام به طراحی CallCenter مبتنی بر تكنولوژی جدید VOIP نموده است.
مشخصات ELKA CallCenter:
ساختار سیستم Call Center :
قابلیتهای سیستم Elka CallCenter :
موارد استفاده :
سرویسهای اساسی Call Center